Headerbild

Medlemskap

Oavsett om du ska lära dig dansa för första gången, håller till mest i folkparkerna eller tävlar på elitnivå är du varmt välkommen till vår klubb för att dansa, utvecklas och umgås med andra HV-dansare!

Ett medlemskap hos oss gäller årsvis och du förnyar det på egen hand efter varje årsskifte om du vill fortsätta vara medlem kommande år, ansökningen sker i vår bokningsportal. Medlemsavgifter för år 2024 är enligt följande:

MEDLEMSKAP

AVGIFT

Barn/ungdom (t.o.m. 19 år)

150:-

Vuxen (fr.o.m. 20 år)

200:-

Familj

400:-

Ansök om medlemskap via vår bokningsportal.

Ditt medlemskort är digitalt och länkas i alla medlemsbrev, fakturor och kvitton du får från oss via e-post. Tryck på symbolen för medlemskort längst ned i mejlet för att se ditt medlemskort, och tryck på kortets streckkod för att se ditt medlemsnummer.

I och med ditt medlemskap hos oss kommer vi, HV-Dans Falköping, behandla personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy. Du kan hantera dina personuppgifter och ditt medlemskap själv genom att skapa ett kostnadsfritt konto i vårt system dans.se.

Skribent
Morgan Engkvist