Vision

Vi dansar inte enbart för dansens skull, vi dansar för att umgås med varandra, träffa folk och utvecklas som personer. Därför strävar HV-Dans efter att dansa alla danser, på alla olika nivåer, i alla åldrar.

HV-Dans har flera olika inriktningar för att kunna välkomna olika medlemmar. Vissa är unga, andra är äldre och en del kanske har behov av lite extra stöd. Några söker nya bekantskaper på landets dansbanor, andra söker framgång och utveckling inom idrotten. Oavsett ska vi tillsammans vara HV-Dans Falköping.

Vi vill fortsätta ha en bred verksamhet och en förening som har plats för många medlemmar. Därför finns tre mål med i allt arbete, från utveckling av kursutbudet till temat på nästa trivselkväll. Verksamheten drivs med visionen att erbjuda alla danser, på alla nivåer, för alla åldrar.

Skribent
Morgan Engkvist